VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

søndag 30. januar 2011

Livsstil i en travel hverdag

fredag skrev jeg om at jeg hadde vært så sliten denne uka, og i løpet av helga har jeg bestemt meg for å ta noen grep.
Jeg har innsett at for store grep er å be om å ikke klare det, med dårlig samvittighet som eneste resultat.

Derfor har jeg satt opp noen enkle kjøreregler for meg selv, som er overkommelig å følge:

1. Gå en liten tur hver dag (har funnet tre korte ruter som er omtrent like lange).
2. Legge meg senest kl. halv elleve til vanlig.
3. Spise litt mer frukt og grønnsaker hver dag.
4. Jobbe mer effektivt i kontortida på jobb, slik at det blir mindre å ta med seg hjem.
5. Bli mer gjerrig på fritida mi, ikke si "ja" til alt bestandig.

Klarer jeg dette i 14 dager, så skal jeg unne meg en liten premie. ;-)

1 kommentar:

  1. Hei Anna Lene:) Nå er jeg en blogger også (uten et eneste innlegg på egen blogg ennå, men det kommer det kommer!!), har blitt så insoirert av deg:) Disse kjørereglene klarer du!! Stå på, bloggen din er flott:)

    Bente

    SvarSlett