VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

fredag 28. januar 2011

Litt klaging, og et blikk inn på ene jenterommet

Nå har jeg ikke blogget siden mandag, av den enkle grunn at jeg har vært så sliten, og det med stor S! Kjente det hele tirsdagen, onsdagen var jeg delvis zombie, og i går måtte jeg melde pass. Sov hele dagen, nesten hele kvelden, og helt til kl. 11 i dag. Nå føler jeg meg mye bedre, men hvis jeg ikke brygger på noe, så var dette et skikkelig varsko fra kroppen om å bremse ned litt.
Som mange andre i min alder brenner jeg vel lyset i begge ender: Jobb, videreutdanning, verv, sier stort sett ja til det jentene ønsker å foreta seg, litt for mange kvadratmeter å holde i orden, katter og hunder osv. Det er nok mye å hente for meg ved å endre litt på livsstilen i forhold til kosthold, trim og søvn. I tillegg bør jeg nok bli mer gjerrig på tida mi, både privat og på jobb. Jeg er litt for flink til å si ja til ting, selv om jeg hverken har tid, ork eller lyst til oppgaven. Uten det frivillige arbeidet ville mye stoppet opp, så derfor vil jeg ta min tørn, MEN noen gang er det lov å si nei, og tenke at "nå er det andres tur"!

Over til noe hyggeligere. :-) Jeg har ikke vist bilder av jenterommene♥ enda, men her kommer et lite blikk inn på eldste-frøken sitt rom, selvfølgelig med tillatelse fra eierinnen! ;-)

 120 cm bred madrass har vist seg å være et godt kjøp! Lettvint å slippe feltsenga når man har venninner på besøk, og ren lusksus sånn ellers; her triller man ikke ned på golvet. :-)


Fargene på rommet plukket eldste-frøken ut selv, når rommet hennes ble pusset opp. De eggehvite MDF-platene på veggene (med perlestaff-profil), ble midt i blinken.
Slumre-teppet i stolen har jeg strikket selv, med eldste-frøkens håndplukkede farger. Garnet er Kitten mohair fra Sandnes garn, og jeg brukte tykke pinner for å få teppet luftig.:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar