VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

lørdag 8. januar 2011

Salg på Kid og Princess

Jeg har kjøpt mange pynteputer de siste åra, men ikke røde, enda så julete jeg er.
I går fant jeg disse røde fløyelsputene på salg hos Kid til en veeeldig hyggelig pris, så da ble det
røde puter
på meg. :-)

På Princess fant jeg "kurven" til høyre på bordet - også den på salg.
Dermed har jeg fått tak i tre hyggelige ting i det siste,
 i samme grå-brune treverk, som jeg har blitt så glad i.

Serviettholderen til venstre er fra en lokal interiørbutikk.
Lykta ble kjøpt før jul på et homeparty med Casa-produkter.
Og "kurven" med fire rom er altså fra Princess, og kostet meg under 50 kr. :-)

Jeg har lenge ønsket meg noe lignende, men har hverken råd til, eller interesse av, å betale en formue for "duppe-ditter" som ikke er nødvendige.
Foreløpig har jeg fylt ett rom med salt- og pepperbørser i stativ, og et annet rom med en tom (!) Green Gate-bolle. Oppi bollen havner det nok en liten plante eller noen Twist. :-)
Forslag på hva man skal ha i de to siste rommene, mottas med takk. ;-)

Dette er hvordan jeg liker å holde på med interiør:
Kjøpe litt her og litt der, til en grei pris,
og så sette det sammen. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar