VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

mandag 3. januar 2011

Da var det hverdag igjen

Nå har jeg ikke skrevet på bloggen siden årets siste dag, og jeg antar at det setter standarden for hvordan blogginga blir framover; litt i rykk og napp. ;-)
1. og 2. januar var det tid for å nyte mildværet og den strålende sola, og i dag var det jobb igjen. Elevene begynner ikke før i morgen, men vi har hatt planleggingsdag på skolen i dag. Det gikk i ett fra klokka åtte til klokka fire, og enda var jeg ikke på langt nær ferdig. Det er mange som ikke skjønner hva lærere har å gjøre utenom undervisningstida, men de skulle fått være fluer på veggen ei uke eller to, så tenker jeg at pipen hadde fått en annen tone! ;-)
Dette er andre yrkesvalg jeg tenkte seriøst på "i ungdommen": veterinær, politi, jurist og sykepleier. Ei litt brokete liste, men jeg har i alle fall alltid visst at jeg ville jobbe med levende vesener. :-)

Jeg ønsker alle en fin oppstart på hverdagen,
etter en lang juleferie! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar