VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

søndag 9. januar 2011

Gangen

Jeg har lyst til å vise dere noen bilder av
gangen
vår, før vi rydder ut jula. :-)

 Jeg har blitt veldig glad i bokstaver og skilt,
og nisser har jeg alltid vært glad i. :-)

 Smijerns-hjertet fikk vi av ei venninne til jul.
Fant ut at det var fint til å henge både tegninger, bilder, kort og rosetter på. :-)

 Jeg nevnte i går at jeg har fått sansen for det grå-brune treverket som har kommet.
Denne knaggrekka kjøpte jeg på Skeidar i høst for en rimelig penge,
og her er det god plass til sekker, bager og hundebånd. :-)

Enda et julebroderi vi er glade i, pokal fra en hundeutstilling, nisse fra FAU ved skolen jeg jobber på, god jul-skilt, og filttøfler i alle størrelser - til besøkende. Tøflene fikk vi i julegave av noen venner, og de er kjempekoselige. :-)

1 kommentar: