VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

tirsdag 22. februar 2011

Om fargeskifte og en koselig butikk

Som skrevet, har den røde fargen måtte vike plass for limegrønt på kjøkkenet.
I "vesle-stua" har også det røde forsvunnet nå.
Der var det rett og slett koselig å få inn offwhite og beige,
etter uker med en skarp og knall farge. :-)




I går var jeg i en koselig og innholdsrik butikk i Elverum,
som det er lenge siden jeg har vært inne i, nemlig
Skyttelen.

Der har de masse fine "duppeditter" i alle varianter, og koselig betjening.:-)
Nytt for meg var at de har scrapbookings-utstyr,
og jeg synes jeg gjorde et varp på ensfargede ark: 20 ark for 100 kr. :-)

Så i dag blir det kanskje litt scrapping, og helt sikkert skriving av studieoppgave.:-P
Litt strikking må jeg nok også få til. Skal vise dere etter hvert, hva jeg strikker for tida.
Ønsker alle en fin-fin vinterferie videre! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar