VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

lørdag 26. februar 2011

Livsstilsendringer - ja, hvordan går det?

Her kommer det igjen en oppdatering,
over hvordan det går med de
fem livsstilsendringene jeg har begynt med:

1. Mosjon: Jeg har IKKE gått den lille turen min hver dag, så her er det HØYST NØDVENDIG med en skjerpings!

2. Søvn: Jeg har IKKE vært flink til å legge meg tidlig nok. Stort forbedringspotensiale!

3. Frukt/grønt: Vi har nesten alltid middag med grønnsaker, og jeg har i tillegg spist frukt hver dag. Fem om dagen er det fortsatt ikke, men jeg prøver å huske på å pynte brødskivene med agurk, paprika, eple el.l. :-)

4. Jobb: Jeg har som skrevet tidligere prøvd å ta noen effektivitetsgrep i kontortida mi, og alt i alt er jeg ganske fornøyd med resultatet. :-)

5. Fritid: Har hatt noen "kollisjoner" av ting på fritida siden sist, og jeg sliter med å avlyse ting, si at jeg ikke kan komme osv. Allikevel har jeg klart å prioritere det som føles riktig etter hjertet mitt (og fornuften!), og da får det heller være at jeg får vond samvittighet for det jeg ikke får møtt opp på. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar