VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

torsdag 10. februar 2011

Studiesamling, Eidsiva, og ørlite grann shopping

I dag har jeg vært på
studiesamling
igjen,
 i forbindelse med mastergraden jeg tar.
09.15 - 17.45 er en laaang dag på skolebenken...!

Da var det godt å stikke innom
Skeidar
på tur hjem,
og kjøpe noe småtteri til badet. :-)

 Dette er egentlig et koppestativ, men jeg kjøpte det som smykkestativ til jentene.♥


 Slike plastkurver har jeg hatt et par år i offwhite, og i dag kjøpte jeg et sett med tre hvite.
Skikkelig praktiske til "duppeditter", og lette å holde rene, siden de er av plastikk.


Hva er dette???
En kollega synes det er så viktig at bloggere ikke bare blogger bilder av rom som er ryddet og renvaskede, men også av rom som er rotete - slik alle rom er fra tid til annen.
Derfor blogger jeg dette bildet av skittentøykurven for kluter og håndkler.
Bør kanskje vaske klær i løpet av helga? ;-)
Da jeg kom hjem i kveld, lå det en strømregning fra Eidsiva og ventet.
 Den var på 4000 kr - for siste måneden!!!
Kan ikke fatte og begripe disse strømprisene.
Hvis det ikke dukker opp noe annet på kaktushimmelen i løpet av helga,
ligger Eidsiva godt an til å få UKAS KAKTUS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar