VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

lørdag 19. februar 2011

Green Gate og Pip Collection

I går fikk jeg ikke gjort stort annet enn å surfe på nettet, alle de timene jeg lå på sofaen.
Da kom jeg over en veldig fin, personlig, humoristisk og inspirerende blogg:
EMMELINES BLOGG.

Der fant jeg mye fint fra Green Gate, og et merke jeg ikke hadde hørt om før;
Pip Collection:

Et lite utvalg "Pip-ting".


Fant ut at jeg har kjempestort behov :-) for alt det blå og hvite som er i begynnelsen av
Green Gate- katalogen for sommeren 2011.
Katalogen finner du her:


Får se om det blir ei råd når feriepengene og skattepengene kommer.
Skjønt, jeg har en mistanke om at skatten kommer til å gå i kommunens favør i år,
 og at det er de som kan kose seg med Green Gate i sommervarmen. ;-)


EMMELINES BLOGG
er virkelig verdt et besøk, og du finner den her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar