VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

mandag 14. februar 2011

Hjemmedag

Jeg er hjemme fra jobb med ♥jentene mine♥ i dag,
som begge har omgangssyke. :-(

I tillegg til å pusle rundt dem og jobbe litt via pc`en,
har jeg brukt tida til å forandre litt i huset.

Dette lysfatet som sto på kjøkkenet med røde telys-holdere i jula,
har nå fått plass i "store-stua",
og der er jo fargen blått, og ikke minst
turkis. :-)


I tillegg flyttet jeg denne gamle kista fra spisestua.
Under vinduet med bordet foran, kan den brukes til å sitte på.

Ble i grunnen ganske fornøyd :-),
for dette gamle bordet har lenge stått alene foran vinduet,
litt sånn uten mål og mening.

Alt
dere ser på bildet hadde jeg fra før,
så dette er bare en annen måte å sette det sammen på.
"Gjenbruk". :-)

3 kommentarer:

  1. hei Anna Lene! Flott blogg, koselig å følge og inspirerende... Lurer jammen på om jeg er klar for å bytte vort det lilla her også snart!
    God bedring til jentene....
    Koselig med turkis nå!

    Eva

    SvarSlett
  2. God bedring til jentene:) Vi hadde 3 tøyter før jul, håper vi ikke får det igjen nå, hau... Lysfatet ditt er knallfint! Liker!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer, damer! :-)

    SvarSlett