VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

fredag 11. februar 2011

Ugler

Har lyst til å vise dere to morsomme
ugler
som jeg fikk av ei venninne forrige helg. :-)

De er fra Black Designs vår-/sommernyheter,
og er litt symbolske for oss to damene. ;-)

Vi tuller med at vi er litt "burugler".
På vår dialekt betyr dette å være sur, vanskelig og bestemt.

Vi anser ikke oss selv for å være slik,
men vi mener noe om en del ting, og kanskje ikke alltid det samme som alle andre.
Dette kan vi også gi uttrykk for, og stille krav når vi synes det er på sin plass.
Antagelig synes ikke mennene våre at vi er særlig festlige når vi maser om støvsuging og søpleposer.

Disse to uglene symboliserer altså min venninne og meg - "buruglene",
og hun vil at jeg skal huske at dette er oss, når jeg ser på dem. :-)

Forhåpentligvis har vi litt av det andre ugler er kjent for også; nemlig visdom. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar