VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

lørdag 16. april 2011

Pip Collection

Jeg er velsignet med
♥ to døtre ♥
som har mange gode egenskaper.

To av dem er
gavmildhet
og
glede over å glede andre.


Etter handletur med pappa`n,
kom eldstejenta hjem med denne nydelige Pip-bollen til meg!
Kjøpt for egne penger!

Hun har fått med seg at jeg ønsker meg noe
fra denne koselige serien,
og tok altså skjea i egen hånd. :-)

Jeg ble veldig glad for den fine gava,
og morshjertet banket av stolthet over en slik gavmild gest!


Det er til og med mønster på innsiden av bollen.
Er den ikke fin? :-)


Den har selvfølgelig allerede vært i bruk,
men når den har "fri",
står den og pynter opp i hylla på kjøkkenet.
(Hylla som for tiden er utsatt for stadige ombyttinger av inventar!) :-)

1 kommentar:

  1. Hei, så heldig da:) Veldig kos å få gaver, og Pip er velig fint service:)

    SvarSlett