VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

lørdag 9. april 2011

Morgenstund har gull i munn

Selv om jeg i blant har betvilt sannheten i dette gamle uttrykket,
må jeg innrømme at det er noe i det. ;-)

I dag var jeg oppe før alle de andre i et musestille hus.
En natterangler av en katt ville inn,


men mens alle andre to- og firbeinte sov,
fikk jeg brettet klær og puslet rundt med forskjellig.

Sola skinte inn gjennom vinduene,
og jeg tenkte at med alle små og store gjøremål,
bør man jammen planlegge dagen litt - også i helga.

På den måten får man jo mest mulig ut av både
sola og kveldsmørket! :-)

I dag står litt mer husarbeid på programmet,
i tillegg til handling og kjøring i bursdag.

Jeg skal også være "prøvekanin" for ei venninne
som utdanner seg innenfor shiatsu.
Shiatsu er en japansk massasjeteknikk.

I går malte jeg første strøket på den trehvite "vaskekommoden"
jeg har flyttet på badet.
 Håper jeg får tatt andre strøket i dag, tror det blir bra. :-)

I kveldingen kommer det noen og ser på sykkelen
som minstejenta har vokst fra.
Kanskje får vi solgt den. :-)

Det hadde vært fint.
Jeg har nemlig gått inn i oppryddingsmodus,
der jeg har lyst til å kvitte meg med ting
vi ikke lenger kommer til å bruke.

Disse tar bare opp plass, og er dessuten død kapital.
Så fram mot sommeren blir det ryddet opp litt her,
og solgt og gitt bort ting vi aldri mer kommer til å bruke.

Ha en fin vårdag alle sammen,
og nyt den deilige sola! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar