VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

onsdag 29. desember 2010

Hvorfor blogge?

Dette spørsmålet har jeg fått noen ganger de siste dagene, og for meg er det flere grunner:
  • Jeg er glad i ta bilder, skrive og bruke pc som verktøy - med blogging får jeg gjort alt dette på en gang.
  • Jeg har lenge kost meg med andres blogger i samme sjanger som min - det blir som en egen verden - og jeg har lyst til å se om jeg også får det til.
  • Jeg har plukket opp mange gode idèer i hverdagen gjennom andres blogger, og håper at jeg også kan inspirere og glede noen.
  • I en travel hverdag er det godt å ha noe avslappende å sette seg ned med - jeg tror bloggen vil være en fin "pust i bakken" for meg.
  • Jeg har både familie, venner og bekjente som bor langt unna, og som vi treffer for sjelden. Gjennom bloggen går det an å ha kontakt mellom hver gang vi treffes.
Jeg er imidlertid opptatt av "nett-vett", og velger på bloggen å ikke:
  • Legge ut identifiserbare bilder av noen som ikke har gitt tillatelse til det, eller av noen under 18 år selv om de har gitt sin tillatelse.
  • Skrive andre menneske-navn enn mitt eget fornavn. Andre skal få være anonyme.
Derfor vil du på bloggen min finne innlegg med:
  • Navn kun på dyr.
  • Innhold som ikke utleverer noen, og (forhåpentligvis!) ikke støter hverken mine nærmeste, de som er omtalt, eller leserne.
  • Meninger som ikke rammer enkeltpersoner.
  • Bilder kun av dyr og ting.
God fornøyelse! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar