VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

søndag 13. mars 2011

UKAS IS!

Nå har
UKAS CHAMPIS
gått over til å bli
UKAS IS!


Jeg likte egentlig aldri den champagneflaska.
Ikke er jeg tilhenger av at alt skal feires med alkohol, heller.
Litt likt Se og Hør ble det også.

Og så skjønte jeg at det er noen barn/unge som følger bloggen:-),
og det skulle tatt seg ut om pedagogen oppfordret til
champagne-drikking...! Hau. ;-)

Fra og med i dag starter jeg dermed med noe mer familievennlig;
UKAS IS!
♥♥♥

UKAS IS
går til alle mennesker der ute
som på tross av hindringer,
står på og skaper en god hverdag for seg, sine og andre rundt seg.

Med hindringer mener jeg 
medisinske, fysiske, psykiske, økonomiske osv.


Jeg kan jo ikke nevne navn,
men de av mine bekjente som fortjener denne honnøren
skal vite følgende:
Jeg er stolt av dere! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar