VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

torsdag 28. juli 2011

Oppsummering siden sist

Jeg er klar over at jeg har vært altfor dårlig til å blogge i sommer,
og det enda jeg har alle disse berømte ukene med "lærerferie"... :-P

Jeg er av de som jobber best under press, så muligens tar blogginga seg opp når skolen og videreutdanninga starter igjen. ;-)

For øvrig er det jo langt alvorligere ting enn blogging som har fått min og andre nordmenns oppmerksomhet de siste dagene.
Det finnes ikke ord for det grusomme som har skjedd i Oslo og på Utøya, og jeg kunne skrevet side opp og side ned om hva jeg tenker om gjerningsmannen.
Den oppmerksomheten er han imidlertid ikke verdt.
Før jeg blogger videre om hyggelige ting, viser jeg dere derfor heller et bilde jeg tok i Oslo på tirsdag, av blomsterhavet utenfor domkirken, til minne om alle ofrene etter fredag 22. juni 2011.
Vi valgte å sette ned hvert vårt lys, i stedet for å legge på blomster.
♥♥♥

I sommer har vi hatt lampe-raid her i huset. :-)
Jeg har tidligere skrevet at yngstejenta har fått nytt rom, og viste dere bilde av bling-bling lampa hun fikk i taket.

Hun trengte også ny nattlampe, og jammen fikk vi ikke tak en bling-bling variant her også, i en av de lokale interiørbutikkene. :-)

Mørkt bilde igjen, men dere ser da lampa!

Eldstejenta trengte også ny nattlampe, og den samme koselige butikken hadde èn som hun også falt for. :-)
Hjerteramma kjøpte hun seg selv, og den var nok hele tiden tiltenkt "bortskjemten" vår; Lucky. ;-)

Selv har jeg funnet et nytt bruksområde for noe jeg hadde,
og laget en kaffestasjon. :-)
Denne mørkebrune brødkurven sto stort sett i skapet,
og med ei sjelden brukt Green Gate brikke oppi,
ble den en hyggelig plass for krus og kaffekapsler,
rett ved siden av kaffemaskinen. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar