VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

fredag 29. juli 2011

Ferieshopping

Jeg nevnte i et tidligere innlegg at jeg skulle blogge mer om hva jeg kjøpte på ferieturen vår.
Jeg nevnte også at vi hadde vært i en superkoselig interiørbutikk på Gol.

Det var en sånn butikk jeg kan gå rundt i timesvis,
bare drømme meg bort og kose meg med å se på alle de fine duppedittene.
Butikken var stappfull av stilige varer, alt var sortert etter farger,
og det var noe for enhver smak og en enhver lommebok. :-)

Disse steinhjertene måtte jeg bare ha.
De var billige, og jeg tenkte å dekorere en lysestake eller lignende med dem.

Enn så lenge pynter de opp vinstativet. :-)

Disse serviettene var ikke billige, så de må brukes med måte.
 Ikke noe unødvendig tørking av truten med disse, nei! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar