VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

søndag 31. juli 2011

Maleprosjektet på badet

For litt tid tilbake skrev jeg om
en gammel "vaskeservant"
som jeg skulle male og ha på badet.


For en del uker siden ble den ferdig!
Men jeg har glemt å blogge om den. ;-)


Som vanlig var jeg sløv og droppet grunning,
men malte den tre strøk, da.


Egentlig hadde jeg tenkt å bytte ut de gamle messingknottene,
så derfor brydde jeg meg ikke om å beskytte dem mot malinga.

Nå lurer jeg på å beholde dem allikevel,
men har jo da en jobb å gjøre med å fjerne malinga av dem. :-P


For de som lurer på hva vi bruker dette møbelet til,
kan jeg røpe at det gir husrom for alle skjerfene til husets kvinnelige befolkning, det vil si 3/4. ;-)


Jeg valgte å beholde den trehvit inni. Grunnen er at den er snekret av blant annet gamle trekasser, der logoene fortsatt er synlige -
på innsiden i skapdelen. :-)


1 kommentar:

  1. Gær fin du! Er arti å male litt, møblene blir som nye igjen:)

    SvarSlett