VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

lørdag 2. juli 2011

Hjemme fra ferie

Vi har nettopp kommet hjem fra ferie,
seks dagers tur fra Østlandet over til Vestlandet,
og tilbake igjen.

Været har IKKE vært på vår side,
 men vi har da sett mye fin natur,
spist godt og fått svømt innendørs tre ganger.

Været har oppmuntret til shopping,
og jeg tenkte jeg skulle vise dere noe av det jeg har kjøpt,
i dagene som kommer. :-)


For en stund siden viste jeg dere bilde av en søt blå bolle
fra Pip Collection, som jeg fikk av eldstejenta mi. 

I Ålesund fant jeg disse beige kaffekrusene fra Pip
med samme fuglemotivet, og måtte bare kjøpe to. ;-)


På Gol fant jeg de samme krusene i rosa,
og da måtte jeg jo ha to av de også! :-)


Her ser dere både "framsiden" og "baksiden" på dem.
Det er bare èn dum ting med disse porselenstingene fra Pip,
og det er at de ikke bør vaskes i oppvaskmaskinen. :-P


Synes at dette er en veldig koselig serie,
spesielt tingene med fuglen på.
Ser ikke bort fra at jeg kommer til å ønske meg noe av dette
til 40-års dagen min litt senere i år.
Jeg bør vel ha blå krus også? ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar