VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

tirsdag 11. februar 2014

Har det blitt noe rev i seilet?

 
Jeg har fått mange hyggelige tilbakemeldinger på blogginnleggene mine i det siste.
Folk har fått seg en god latter,
og flere har sagt at de kjenner seg så godt igjen. :-)
Da er målet mitt som blogger nådd!
Jeg ønsker at det jeg skriver skal fremkalle følelser hos leserne,
og aller best liker jeg å glede,
og ikke minst fremkalle en god latter!
At folk liker det jeg skriver, er en kjempedrivkraft!
  
Og hvor glad er jeg ikke for å høre at jeg er i godt selskap! :-)
Fåtallet av oss er som Fotballfrue c/o.
Hun drikker morgenkaffen sin inntullet i ei satengkledd dyne,
mens korketrekkerne allerede er på plass i håret kl. 06 sharp.
(Hun må ha laget dem midt på natta, mens ektemannen -
den kjekke fotballspilleren -
sover lykkelig uvitende med ullua tredd nedover øra).
Jeg eier ikke sateng,
drikker sur traktekaffe til frokost,
og det nærmeste jeg kommer korketrekker ligger i kjøkkenskuffen.
Gubben min bruker dessuten ullua si UTE.
Nei, det vanlige livet er ikke for pyser (puser)! ;-)
 
MEN, dette innlegget skulle jo ikke vies til hetsing av Fotballfrue og artsfrendene hennes.
(Skjønner ikke hvor jeg får all denne ondskapen fra).
Kaffe latte, Marc Jacobs og fotoshoots ER tross alt av de viktigere tingene i livet! ;-)
Dere skulle jo få siste nytt om reven og seilet!
 
Og ja, det er ikke fritt for at Mikkel har dukket opp både her og der den siste tida. :-)
Jeg har gått turer,
 jeg har forsøkt å ikke dytte magesekken helt full til hvert måltid.
Og brus, potetgull og sjokolade får jeg kun røre i helga (selvpåført naziregime).
Da stapper jeg til gjengjeld innpå litt ekstra,
men det behøver jo ikke Fotballfrue å få vite! ;-)
 
Poenget er at jeg skal forsøke å tenke meg om og gjøre noen små grep i det daglige,
og jeg tror jeg skal få det til. :-)
Men innimellom skjer det noe rart, da.
Eldstejenta selger kake- og karamellbokser til inntekt for skoletur nå.
I stad fant jeg plutselig meg selv i sofaen med fire karamellpapir ved siden av meg.
Jeg finner ingen annen forklaring enn at jeg er synderen,
men jeg tror jeg kontakter Lilli Bendriss og Åndenes makt.
Sånn for sikkerhets skyld. ;-)
  
Ha ei fin uke videre! :-)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar