VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

onsdag 17. juli 2013

I`m back!


Etter nesten to års (!) bloggtørke - det forrige innlegget var fra 5. august 2011 - er jeg nå tilbake. Dette har vært en prosess, med argumenter både for og i mot. Jeg har alltid vært glad i å skrive, og har en del ting jeg ønsker å uttrykke. Da forfatter eller politiker ikke er "stillinger" jeg kan tenke meg per i dag, er jo blogg et fint alternativ. Samtidig er det mye jobb med en blogg hvis den skal følges opp skikkelig, og det var det jeg fikk problemer med i forrige bloggrunde. Og en bevisstløs blogg er et stort irritasjonsmoment for de som har hatt glede av å følge den mens det enda sto til liv. Jeg kommer ikke til å oppdatere bloggen hver dag, men jeg skal forsøke å komme med innlegg et par ganger i uka. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar