VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

fredag 5. august 2011

Knaggrekker

I januar blogget jeg et innlegg fra gangen vår,
der jeg viste fram ei knaggrekke fra Skeidar
som jeg var fornøyd med.
Billig var den også.
Slik så den ut:
Om prisen har hatt noe å si skal være usagt,
men etter måneder med tung vekt av sekker, bager og vesker, begynte èn og èn knagg å sprette ut.

Skruene løsnet rett og slett fra trefjøla.
Til slutt hang den stakkars planken igjen på veggen uten en eneste knagg - det var umulig å få dem til å sitte også med nye skruer.

Derfor sa jeg ikke nei takk da mamma`n og pappa`n min i dag kom med en gave til oss; ny knaggrekke fra Bohus i polert aluminium.
For å slippe å lage enda to nye hull i veggen,
kom jeg på idèen å feste knaggrekka til den tomme planken som allerede hang der.

Knaggrekka dekker alle skruehullene i planken,
og jeg synes det hele ble ganske dekorativt. :-)
Her henger skolesekkene (nesten) klare til skolestart. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar