VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

mandag 9. mai 2011

Gammel trekasse

I går fant jeg en gammel trekasse etter min bestemor,
i kjelleren.

Etter inskripsjonene på sidene å dømme,
kan den ha vært brukt til å frakte melkeflasker i.

Jeg skrubbet den med grønnsåpe-vann,
spylte den,
og lot den tørke ute til i dag.


Nå har den fått plass på den gamle vedovnen på kjøkkenet,


...og jeg har funnet fram igjen tre metallbokser-/spann,
som har vært pakket bort noen år. :-)


De to minste boksene har det vært drops i.

Jeg liker godt å ta vare på gamle ting,
og synes det er synd å kvitte seg med historien vår.

Jeg ble fornøyd med plasseringa av den gamle kassa,
samt duppedittene på/rundt den.
Men kjenner jeg meg selv rett, byttes det vel snart ut igjen.

Fortsettelse følger. ;-)

1 kommentar:

  1. Åhhh, gamle trekasser er superfint:) Veldig artig og viktig å ta vare på gamle ting. Ligger mye sjel og historie i dem... Kjempestilig, uansett hvor mye man har-en trekasse får man alltids stuet inn:)

    klem

    SvarSlett