VELKOMMEN INN! ♥

VELKOMMEN INN! ♥

mandag 27. desember 2010

Salg!!!

I dag har vi voksne og eldstejenta vært på klessalg. Yngstejenta var på overnattingsbesøk i natt, og var hoppende glad for å slippe salget i dag. ;-)
Kl. 09.59 troppet vi opp utenfor yndlingsbutikken vår, og var ca. nr. 30 i køen da dørene ble åpnet kl. 10.00. :-)
Det er egentlig flaut å være en del av dette "sirkuset", og oppføre seg som en sulten hund i matkø, når man allerede har klær for det neste tiåret hengende. Allikevel går jeg på dette salget hver eneste romjul, sikler etter godbiter, og er storfornøyd med det jeg "får kloa i". ;-)
Jeg er veldig glad i klær fra ChillNorway, men synes de er dyre. Når det er 50% på alle varer i butikken, blir det imidlertid andre boller! :-)

I dag endte jeg opp med to plagg fra Chill:

 Lilla overdel i velour. Har maken i rød fra før, som er noe av det beste jeg har hatt på meg!♥

Hvit overdel i bomull, med perle- og blondekant nederst på plagget og ermene.

Centrum Tekstil
er den beste klesbutikken i mils omkrets:
Godt, spennende, annerledes og variert utvalg.
Blid, kunnskapsrik og serviceinnstilt betjening.
Hyggelige lokaler og gode tilbud. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar